Instagram
söndag 27 april 2014

och så kom sommaren

 Plötsligt blev det sommar i april. Det har varit en helt underbar dag i Malmö idag, och även i Landskrona där jag hamnade på en strand full av kitesurfare efter att jag lämnat min lägenhet med mäklaren som skulle hålla visning. 

Det var mannen i mitt liv, som är både skejtare och surfare som fick ett sug efter vågorna när dagen var så vacker. och jag såg inte direkt någon nackdel med att ligga och sola medans han lekte i vattnet. 
 Sen åkte vi på lite sightseeing i hans gamla kvarter, och nästan överallt ser man detta, rapsfält i den vackraste lysande gula färg. Så jag fick hoppa in där och posera lite i ett tag.. som man gör.
Nu känner jag att huden på axlarna stramar lite efter solskenet, och ögonen börjar bli tunga. Man blir utmattad på ett annat vis när man varit ute i solen hela dagen. 

Så nu blir det nog en slurk vin för att fira veckoslutet och en varm famn att mysa ned mig i. 
Bästa dagen på länge detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins