Instagram
lördag 13 oktober 2018

Brittsommar i parken

Alvar och jag var ute i parken innan, mest bara för att jag var lite rastlös och behövde frisk luft efter att ha hostat hela natten. Men mycket för att detta väder och ljus är helt fantastiskt och jag vill passa på att vara ute och aktiv innan mörkret faller på ordentligt. 
Och det är jätteskönt för Alvar, han behöver liksom inte mer än såhär för att vara nöjd. Vi skippade lekplatsen och lekte med pinnar och löv istället, utforskade parken, smakade på stenar och snackade med pensionärer. 
 Sen kröp han själv upp i vagnen och det tolkade jag som att han var nöjd, och väldigt väldigt trött. 
ungefär som jag är nu.
Efter min natt får jag nog ta en tupplur nu när Alvar sover. 
Måste passa på!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins