Instagram
onsdag 3 oktober 2018

Mat, kladd och barnsäker inredning

Denna morgon snoozade jag i tre kvart, något som Skejtaren inte tyckte var jättekul med tanke på att han hade sovmorgon 🙈
Så går det när en inte går och lägger sig i vettig tid, helt i onödan dessutom. Satt bara uppe och streamade glamour alldeles för länge. 
Varför lär man sig inte? 
Såhär såg det ut när vi åt igår i alla fall:
 Till slut får man släppa sina egna rädslor för kladd och låta barnet äta själv. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle vara den föräldern som matade mitt barn såhär länge, med tanke på hur fritt barnen på jobbet får äta. Men det är så stor skillnad när det är hemma hos en själv! 
Jag hade ju fått krupp om jag hade haft lika många barn hemma som jag har på jobbet 😅
Det är helt enkelt inte lika anpassat. 

Nåväl. Jag lär mig. och nu får han kladda om han vill, i alla fall ibland.. 
Snart väntar lite förändringar i inredningen för att barnsäkra vardagsrummet ytterligare.
Jag visste att det skulle förändra mitt liv att få barn, men jag var inte medveten om hur mycket han skulle förändra min inredning faktiskt haha. 
Ja det var morgonens flummiga tankar om barn, mat, kladd och inredning. 
Nu går vi vidare med denna onsdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins