Instagram
söndag 28 oktober 2018

Kalassöndag

Idag har Alvar varit på kalas. Vi med, förvisso, men det är inte vi som fångades på bild haha. Det är lättare att rikta kameran mot den lille leopardkillen. Som idag fick klappa en katt, käka melon och leka med kusinerna. 
Han trivdes väldigt bra med katten (det var inte ömsesidigt..).
Det var skejtarens systerdotter Isabella som fyllt fem år som blev firad. 
 och just nu ligger han och sover ruset av sig och jag ska gå igenom en hel del bilder som jag tagit i helgen. Bloggen har legat lite i lä senaste tiden och jag tänker att jag vill bli bättre på det igen. Det går ju i vågor, men nu tycker jag nog att det varit en långdragen våg av stillhet här på skrivfronten. 
Jag ska jobba på det tänker jag. 
och jag ska passa på när leopardkillen sover. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins