Instagram
fredag 3 maj 2019

Veckans andra fredag

Denna veckan har ju varit lite förvirrande, men nu är ordningen återställd när veckans andra fredag infaller och helgen nu är en vanlig helg. Det var lite synd att vädret inte var så spännande i veckan när vi fick en extra ledig dag, men vi har ändå hängt lite i stugan och Skejtaren hängde upp en gardinstång i uterummet medan Alvar och jag tog det lite lugnt. 

Alltså kolla Alvars nya keps, han är ju bara hur fräsig som helst. Hittades på Lindex, förmodligen på flickavdelningen, jag kollade inte så noga på den biten haha :)


En liten förändring som skett på livsfronten denna veckan är att Skejtaren och jag har bytt roller litegrann. Han har nu gått upp i tid på jobbet (han har jobbat 75 procent fram till nu eftersom vi ville ha lite kortare dagar på föris för Alvar i början) och jag har istället gått ned lite i tid i ett tag. Jag jobbar lite mer än vad han gjorde, men nästan 90 procent vilket ger mig en extra timme per dag. Så nu har jag mer tid med den där snubben på bilderna och jag är väldigt peppad på det faktiskt. 

Så nu kör vi fredag igen då :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins