Instagram
torsdag 21 januari 2016

Det är inte lätt alla gånger

Det känns lite tråkigt att säga det men denna veckan känns som en enda lång väntan till helgen, inte för att jag direkt har några planer, snarare för att mörkret känts extra tungt denna vecka och på jobbet har vi haft en sån där vecka som nog alla som jobbar inom förskolan kan känna igen.. Massor med personalbortfall som gnager på folks humör. 
Men idag är det bara att ta sig samman och köra på, sen imorgon har vi planeringsdag och då blir det betydligt lugnare, dessutom är det ju fredag igen då :)
Men nu ska jag njuta av de sista slurkarna av morgonkaffet, sträcka ut min ömma rygg lite och göra mig redo för dagen. 
Och jag bestämmer mig redan nu att detta kommer bli en riktigt bra dag, oavsett förutsättningar. 
Allting blir vad man gör det till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins