Instagram
tisdag 19 januari 2016

En resa tillbaka i tiden

Jag har en sån där kväll där jag bara mest sitter och fryser i soffan efter dagens arbetspass, och eftersom jag inte har en susning om vad jag vill skriva om tänkte jag kika på vad jag gjorde vid denna tiden förra året, och året dessförinnan, och året innan dess.. ja ni fattar :)
 För ett år sedan exakt satt jag precis som nu och frös, enda skillnaden var att jag och Skejtaren nu bodde i ettan så istället för soffan kunde jag ligga i sängen samtidigt som jag såg på tv. Lite vardagslyx det kan man tycka. 
För precis två år sedan bodde jag på ett annat ställe, nämligen i min första helt egna lägenhet, min tvåa. Där hade jag precis fått tummen ur och målat det beige/grå badrumsgolvet till så vitt att det gjorde ont i ögonen. Fortfarande mitt bästa tips för att snabbt fräscha upp kakel och klinker om man inte vill riva upp något, bara måla med kakelfärg, hur enkelt som helst!
För tre år sedan hade jag min gamla blogg och då bodde jag i hus (jag flyttar mycket.. jag vet..), och där hade jag just provat på min första bebisfotografering som inte bara hade en deltagande bebis utan även ett gäng hundar. och ja, med all spontanitet det blev av det så var jag lite frälst efteråt. Så himla kul!

När jag tänker efter så skulle jag vilja fortsätta lite mer på det här med bebis och barnfoto, jag tycker ju fortfarande att det är jättekul men jag har nog bara låtit tidsbrist bli en välanvänd ursäkt. Det kanske kan vara ett mål för året, att fota mera småttingar. 
Fler små tår, fler gosiga kinder.. det kan ju inte bli annat än bra liksom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins