Instagram
torsdag 7 januari 2016

Årets första arbetsdag

Ja, idag kör vi. Denna dagen som jag försökt inte tänka på under semestern. Inte för att jag inte gillar jobbet utan mest för att kunna koppla bort och vila så mycket som möjligt. Jag är lite inställd på att det kan bli en intensiv period nu i början, med förändringar och inskolningar och så. Men efter dessa veckor av lugn, sömn, god mat och vila är jag nog redo att ta tag i även detta. 
Så nu sitter jag i skenet av julstjärnan, dricker kaffe medan de på nyhetsmorgon också provsmakar kaffe, och förbereder mig mentalt för en arbetsdag. 
En arbetsdag som jag bestämt ska bli fantastisk. 
Dessutom är planen att sätta min Crock Pot i verket ordentligt idag. Redan igår förberedde jag en marinad/sås som en fläskfilé legat i under natten. Allt jag måste göra denna morgon är att hälla ned allt i min crock pot, sätta igång den och gå till jobbet. 
När vi sen kommer hem efter 18 ikväll bör maten vara klar, och det känns helt underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins