Instagram
lördag 27 december 2014

Det kunde lika väl vara måndag

Det är så härligt att vakna när man har semester, jag har inte helt koll på dagarna längre så det kunde lika väl vara onsdag eller måndag så vitt jag hade märkt. Det enda som avslöjade att det var lördag var att Skejtaren steg upp tidigt för att åka och just skejta, som han alltid gör på lördagsmorgnar. 
Jag själv steg upp någon timme senare, och promenerade bort till hemköp för att köpa kaffe och hämta ut ett paket. Lasten blev dock så tung så att jag har fått mjölksyra i armen och kan knappt hålla kaffekoppen (den fina som jag fick i julklapp av mor och far!) i handen utan att det skakar i musklerna.. bra där. 
Tur att innehållet i paketet kan hjälpa mig få ordning på de där musklerna.. Men mer om det lite senare.  Nu ska jag fortsätta morgonen med kaffe, nyhetsmorgon och lära mig mer om decemberuppgörelsen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins