Instagram
tisdag 23 december 2014

Morgonmys inför sista arbetsdagen

Det har varit lite tyst här inne. Mycket på grund av den där tröttheten som slagit mig, som så ofta kommer precis innan jag ska vara lite ledig. Har helt enkelt varit utmattad om dagarna och inte orkat fota eller skriva något alls. 
Men idag är sista dagen. Sista arbetsdagen. 
Jag startar dagen med tända ljus (som igår satte igång brandlarmet.. häpp), gott kaffe och frukostmackor med mozzarella, skinka och pesto. 
Laddar för att ha en riktigt bra dag alltså. 
Sen har jag lite pyssel jag vill visa, en vinnare i halsbandstävlingen ska dras, och vad som känns som en miljon julklappar ska packas in. Men det får göras efter klockan slagit arton och jag är ledig i fjorton dagar i sträck. 
Ååååhhh. Så skönt det ska bli! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins