Instagram
tisdag 23 december 2014

Hej semester! (och vinnare av halsband)

Känslan har infunnit sig. Känslan av första semesterkvällen är snarlik känslan av sömnighet måste jag säga, så jag blir nog inte långlivad ikväll. Men för att fira semestern blev det lite bubbligt, och kanske en eller två praliner som det ändå kryllar av här hemma. Och jag har nog aldrig fått av mig bh:n så snabbt som ikväll.. 
Freedom deluxe liksom..
Sen får denna semesterfirare nog ta och sova, för jösses vad trött jag är efter hela detta år. 
och tänk, imorgon ska vi överösa varandra med mat, kärlek och presenter. 
Ska bli en riktigt härlig dag. 

----------------------------------------------------------------
Och förresten, stort grattis till Annica och sam37436! Ni vann var sitt kamerahalsband. Ni har mail!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins