Instagram
måndag 29 december 2014

En praktisk dag i kaoshushållet

Idag har vi varit lite praktiskt lagda i kaoshushållet. Det blev ju lite kallt lite hastigt och lustigt så det där med vinterdäck kändes som en god idé.. bättre lite sent än aldrig ju.. 
Sen blev det att storhandla lite inför nyårsmiddagen, och då råkade jag gå lite bananas så att jag ska göra en pre-nyårsmiddag redan ikväll. Bara för att jag kan, och för att jag var så sugen, och så blev det lite extra lyx när jag såg frusen hummer för 40 kr.. har aldrig lagat det förr så det kändes som en rolig grej att prova.
Så nu ska jag strax börja bryna kött med kopiösa mängder ost och grädde (ååååhhh), och göra något (?) med en hummer som jag googlar fram alldeles snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins