Instagram
lördag 20 december 2014

Julfix och forrest gump

Denna dagen kom och gick helt obemärkt förbi.. och jag sitter snopen kvar i soffan och undrar hur det gick till.. Tanken var att jag skulle iväg och julhandla, har några klappar kvar att fixa och tänkte passa på så jag kan spendera fjärde advent med att vara helt färdig och stressfri. 
Men istället så vaknade jag lite sent, och när jag skulle iväg ösregnade det så jag valde att vänta lite.
och nästa gång jag såg ut genom fönstret var det beckmörkt.. 
Och ja, då var jag inte så peppad längre. 
Så istället har jag ikväll suttit med pinterest och hittat pyssel och dekor jag kan fixa med, och så kom Forrest Gump på tv, vilket är hur mysigt som helst. 
Sen har jag kopiösa mängder godis och chokladpraliner hemma, tack vara alla fina föräldrar på jobbet som ger små julklappar till sina fröknar (och med tanke på att både jag och skejtaren arbetar på samma plats blir det väldans mycket praliner..)
Bilder: Kollage från mitt pinterestalbum "Holly jolly Christmas"
Ja så julklapparna får vänta tills imorgon. Istället ska jag pyssla, tvätta (att vara jag och ha en vit tygsoffa är egentligen en lite dålig idé.. tur att vi har tvättmaskin i lägenheten!) och se på en av tidernas mysigaste filmer. 
Helt okej vis att spendera den sista helgen innan jul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins