Instagram
fredag 5 december 2014

Varför dör man varje fredag

Jag har legat i sängen som ett kolli och sett på tv i cirka tre timmar nu. Blivit serverad nachos med ost och salsasås av världens bästa skejtare, pratat med mamma i telefonen, rest mig upp för att fylla på vinglaset, sett på glamour och sedan en hel del random program som jag inte bryr mig om egentligen men som passar för att bara vara likgiltig denna fredag. 

Varför blir det så? Att man måste liksom bara dö varje fredag, kollapsa efter arbetsveckan.. varför gör man inte detta på torsdagen så man kan ha världens bästa arbetsdag på fredagen och sedan vara piggelin på kvällen? 
Det mest spännande som sker denna fredag är i alla fall att jag ska besluta ifall jag orkar tvätta eller inte, och lite på spåret. 
Bättre än så blir det inte ikväll. 
Fast just nu känns det rätt bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins