Instagram
söndag 30 juni 2019

Semestern har startat!

Första helgen med semester och den har redan varit ljuvlig. 
Vädret ska jag sträcka sig upp mot trettio grader och jag kan absolut leva med den värmen (speciellt näst det regnat på natten så växterna också får sitt..). 

Vi startade semesterfirandet i alla fall med att inte laga mat :) 
Min min är på grund av att Alvar här började spotta potatismos.. Det glammiga livet som småbarnsförälder ni vet haha
Vi har ägnat resten av dagarna åt att fixa en del i trädgården, tänker att jag nog får ägna hela nästa inlägg till det för att det inte ska bli för långt. Men det händer grejer här ska ni veta, och det borde bli klart idag om allt går som vi tänker oss. 


och min första rädisa kom upp ur jorden. Då känns det ju som sommar på riktigt eller hur?! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins