Instagram
måndag 24 juni 2019

Midsommarhelgen i en hel del bilder

Har ni haft en fin midsommar vänner? Vi hade det rätt magiskt faktiskt. Det känns som att vi får en dubbel midsommar eftersom de i stugområdet kör dansen på midsommardagen, vilket är väldigt skönt eftersom man kan fokusera lite mer på mat och fest på midsommarafton och inte behöva passa så mycket tider då. 

Vi tog en del bilder, vill ni se? :) 

Såhär startade jag dagen i alla fall. En dusch i solen och ett glas rosé till det. 
Eller ja, inte tidigt på morgonen med vinet såklart, utan detta var vid lunchtid när Alvar sov middag. 

Sen blev det fest, med lek och mat.  




och lite gung :)


Alvar fick springa av sig lite på lekplatsen framåt kvällen, och han hade inga problem alls att somna kan jag lova. Han var helt slut efter att ha lekt med gästerna hela dagen. 

men så var det dagen efter och dags att fira en gång till. 






Det här med att gå tillsammans runt en midsommarstång var inte Alvars grej i år.. Han höll sig krampaktigt kvar i min famn och tvärvägrade gå själv på dansbanan. Istället gick det bra att titta på, eller leka på lekplatsen intill. 


och det var först här jag kom på att be Skejtaren fota mig också, något jag är jättedålig på numera och  det är ju märkligt som bloggerska egentligen. 
Det ser i alla fall ut som att min krans är gjord av samma blommor som på busken bakom, men så är inte fallet :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins