Instagram
torsdag 13 juni 2019

Pumpflaskor i hela duschen

I vårt badrum nu har jag ju lyckats göra mig av med i stort sett alla olika förpackningar och ersatt dem med enkla pumpflaskor istället. Enhetligt och snyggt om ni frågar mig. 


Det blev ju lite tokigt som jag skrev för några inlägg sedan, eftersom de flesta flaskor jag köpte först gick i sönder under leveransen (köpte dem på mat.se). Jag fick ju såklart pengar i retur och kunde köpa fler, men nu har jag ju ändå handtvål så det kommer räcka hela året, förmodligen lite mer då det bara var själva pumparna som var trasiga.. innehållet var det inget fel på. 


Så fick de etiketter av en demo som jag köpt för hundra år sedan. Dessutom blandar jag duschtvål av olika slag, så det är säkert tre olika sorter där i, vilket ju spar en himla massa plats. 


Även handtvålen fick bli lite enhetlig. 
och även den en blandning av lite olika sorter så färgerna blandar sig och blir lite fina. (den söta spegeln är till Alvar och hittades på hm). 


Alla dessa förpackningar har jag kunnat slänga nu. 
Det kändes riktigt skönt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins