Instagram
lördag 3 november 2018

Schlagerpumpan Alvar

Halloween har ju kommit och gått och jag blir aldrig riktigt klok på vilken dag som gäller för vad (kanske för att det inte står utförligt i min kalender på mobilen, då har jag ingen koll). Förra veckan var det i alla fall halloweenfest på Alvars föris, och han gick dit som en pumpa. 
Världens sötaste pumpa om jag får säga det själv. 
och det får jag ju :) 
Lägg gärna märke till de glittriga tightsen. När jag såg dem kändes det så självklart att han skulle ha dem, så det gick från att vara "bara" pumpa till att bli lite mer av en schlagerpumpa. 
 Dräkten hittade jag på wish och beställde för längesen. Det är ju lite sisådär med frakttiden därifrån så man får ha lite bra framförhållning. 
Men tänk så härligt det är att kunna klä ut sina barn såhär. Han har ju ingen direkt förståelse för att han är en pumpa och varför jag springer efter honom för att fota hela tiden. Han bara lever sitt liv precis som vanligt. 
Som en helt vanlig schlagerpumpa. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins