Instagram
söndag 4 november 2018

Ett försök till att bli hurtbulle

Vi har en uppdelning här hemma på helgen vilket innebär att jag tar Alvar på lördagsmorgnar och på söndagar är det Skejtaren som får ansvaret så att jag kan sova ut (eller göra vad jag vill egentligen). Just idag blev det att jag sov ut ordentligt, vilket betyder typ till nio.. men jag gick inte upp förrän betydligt senare, efter att jag druckit en stor kopp kaffe i sängen vilket var väldigt skönt! 

Sen tog jag mig faktiskt upp. Upp och ut till och med! Jag kände för att starta dagen på ett bra sätt och vi har ju Pildammsparken ca tre minuter ifrån lägenheten. Här har ni lite mobilbilder:

(Jag är inte så sur som jag ser yta att vara...)





Ni ser!? Det är ju inte lite vackert här just nu. Jag uppskattar nog om detta milda väder håller i sig länge så jag kan fortsätta med dessa morgonpromenader ett bra tag till. 
Jag va lite svettig efteråt kan man ju säga.. (och spegeln är inte så värst ren såg jag nu också..) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins