Instagram
tisdag 27 november 2018

En första julklapp till mig själv

Godmorgon mina vänner. Blev det någon shopping i helgen? 
För min del blev det faktiskt det, även om den största kostnaden inte ens var på rea.. 
Jag har ju använt mig av Dreams (en app för att spara pengar utan att man märker det) för att spara till en ny Fitbit efter att min gamla gått sönder. Jag har verkligen sparat i flera månader eftersom ekonomin inte varit så fet efter att vi varit föräldralediga. Så jag gick lite och väntade på att Black Friday skulle infalla så att jag kunde hitta en på rea, men de hamnade tydligen aldrig i den kategorin. 
Så jag köpte en ändå. 
Den mäter puls, steg, har koll på all träning och sömn, tar emot aviseringar via telefonen och är vattentät. Den påminner mig varje timme att röra på mig om jag varit stillasittande för länge och gör det helt enkelt lite roligare att röra på mig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins