Instagram
onsdag 14 november 2018

Den mörka morgonstunden

Är det någon mer än jag som blir påverkad av mörkret? Jag har verkligen haft svårt att gå upp på morgonen den senaste tiden, även om jag faktiskt i de flesta fall klarat av mitt mål att komma upp runt klockan sex varje dag (dock ej på helgen) för att hinna med att ha lite egentid i soffan framför nyhetsmorgon. 

Från och med idag är min vecka i alla fall lite annorlunda än vanligt då jag ska gå på en del kurser både i eftermiddag och även torsdag och fredag. 
Detta innebär sovmorgon (alltså att jag börjar klockan nio, men för mig är det sovmorgon) och kan använda vanliga kläder (inget förskoleslitage) och kanske äta lunch ute vilket känns ganska lyxigt när  man har det arbete jag har. 
 Men nu ska jag njuta av mitt kaffe innan denna arbetsdagen startar. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins