Instagram
söndag 4 november 2018

Ingen mera balja

 Detta inlägg handlar nog mer om inredning än om Alvar, men han är med på bilderna ändå för då blir de sötare. Det jag vill prata om är egentligen vårt badrum, som snart kommer genomgå en spännande förändring. 
Vi har ju nämligen köpt ett badkar. 
Vi har dessutom fått det levererat, så det står i hallen. 
Så nu ska vi bara lösa hur vi får in det på rätt plats och då kan denna trängsel med Alvars balja inne i duschen vara ett minne blott. 
 När han ska bada så brukar jag sitta på golvet och trängas, och gömma mig lite bakom duschdörrarna så att jag inte blir helt nedstänkt av vildingen. Att få ett badkar istället kommer förenkla livet så väldigt mycket! 
Men det jag längtar mest efter är att få krypa ned i badet helt själv, med tända ljus, skön musik och totalt lugn. Det helt själviska badet, det ser jag verkligen fram emot. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins