Instagram
fredag 30 mars 2018

Tandvärk och sista ledigheten

Hej på er vänner! Jag har inte riktigt varit i form till att blogga mycket de senaste dagarna, känns som att dagarna springer iväg lite och nu är det plötsligt påsk och min sista helg som föräldraledig. Igår var Skejtarens sista arbetsdag och då fick han börja den med att stanna hemma eftersom jag behövde ta mig till tandläkaren lite akut. Jag var livrädd att de skulle säga att visdomstanden behövde plockas, men som tur var så slapp jag undan med att tandköttet var rejält inflammerat så det var bara att smörja med någon kräm och fortsätta knapra värktabletter. 
Jag gör det gärna, allt för att slippa ta bort den. 
Samtidigt kämpar Alvar också med sin andra tand, fast han tar det betydligt bättre än vad jag gör. 
Men ja, jag önskar er alla en fin påsk i alla fall. Det tänker vi ha :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins