Instagram
tisdag 20 mars 2018

Glasögonprocessen

Sen en tid tillbaka har jag känt att min syn har börjat försämras. Jag gjorde ju Lasek på mina ögon via Memira för runt tio år sedan och fram tills nu har den hållit bra, men nu visade det sig att mitt brytningsfel återkommit (dock inte närsyntheten som jag också hade tidigare). 
och det är faktiskt inget som grämer mig, utan det känns helt okej. Jag fick tio år där jag slapp allt vad glasögon och linser heter, och just då när jag valde att operera ögonen så var jag jättetrött på att använda dem, det kändes liksom inte som det passade mig. 
Nu känns det helt okej, mer som en accessoar att ta till. 
En rolig sådan :)
Så nu går jag fram och tillbaka mellan hemmet och synsam och lånar hem bågar, speglar mig, fotar och försöker göra ett val. Tre par ska jag ha, två vanliga och ett par solglasögon (i deras abonnemang kostar det bara 199kr i månaden för tre par, sjukt rimligt). 
Så det blir många selfies dessa dagarna haha :) Jag börjar nog landa på ett beslut, ett av dessa par kommer jag nog välja. Vad tycker ni? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins