Instagram
tisdag 31 oktober 2017

Mjuka kuddar och nymålade ramar

Igår tog jag med mig den här grabben och shoppade lite inredning. 
Nu har jag inte satt ihop grejerna, stylat eller fotat i dagsljus ens, men jag är rätt peppad så jag vill ändå visa vad jag hittade!
På myrorna hittade jag den vita lampfoten och den tomma ramen som står bakom allt på bilden. Hittade även en annan liten ram och en tröja till Alvar som han kan ha lite längre fram som hade massor av bananer på. 
Sen på Ikea hade de den här ludna saken som jag egentligen inte alls tänkte köpa, men jag kunde inte låta bli när jag väl kände på den. Sen blev det några kuddfodral till i velour. Min utmaning just nu är att jag tänkt minska antalet kuddar i soffan.. svårt för mig.. jag gillar mina kuddar! 
 Jag ägnade kvällen sen kvällen åt att måla, skriva ut tavlor och ta hand om minimannen. 
Alvar var dock inte så svår att ta hand om, han var nog trött efter dagens alla intryck :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins