Instagram
onsdag 11 oktober 2017

Den sista graviduppdateringen

Innan Alvar föddes filmade jag en sista graviduppdatering som jag inte redigerat förrän nu, och jag måste säga att det var rätt kul att titta på den. Det känns både så bekant och som om det var jättelängesen.. 
Det känns roligt att ha fått lite distans till det hela med tanke på att jag i videon andas tungt och gnäller en del haha. 
Så jag får nog ta och filma en sista uppdatering på hur förlossningen gick och den första tiden efteråt tänker jag. Dels för att det faktiskt finns filmer från min födelsedag när jag hade värkar, och det kan vara kul att visa. 
Så Enjoy mitt flåsande och en enorm mage. 
Som vanligt får ni gärna gå in på youtube och prenumerera samt klicka på tummen upp. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins