Instagram
måndag 18 september 2017

Algot i sovrummet

Vi har börjat få lite ordning på torpet! Vilket innebär lägenheten i detta fallet. När vi var på Ikea häromdagen köpte vi just garderobsinredningen Algot, samma variant som vi har i stugan, för att få upp i sovrummet. Vi har ju haft kläder lite överallt på sistone, och även om en bebis inte tar så mycket plats från början så är det lika bra att förbereda oss nu på att ett växande barn kommer kräva lite space. 
och mina kläder blir ju inte färre per automatik liksom.. 
Så tavellisterna som hängde på väggen, som jag gjorde i ordning och fick upp precis innan jag blev gravid, åkte ned, och istället åkte Algot upp. 
Här är det nästan klart, en liten preview liksom. Jag ska fota mer när vi fyllt den med kläder och fått dit gardinen som ska hänga för så vi kan dölja allt. 
Att ändå ha plats för tv:n där kändes riktigt bra. Jag har alltid varit lite motståndare till att ha tv i sovrummet, men jag har helt ändrat åsikt.. Speciellt nu när Alvar och jag gärna ligger kvar i sängen ganska länge och drar oss framför nyhetsmorgon. 

Så ser det i alla fall ut nu. 
Lite mer ordning på torpet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins