Instagram
torsdag 17 september 2015

Ljuva morgonstund

Jag hade kunnat få så mycket gjort på morgonen egentligen, men istället väljer jag allt som oftast att bara dricka mitt kaffe, surfa lite, lyssna på nyhetsmorgon och chilla. Jag är hyfsat pigg idag dessutom,  då jag satt och somnade i soffan redan strax efter nio igår så kom jag i säng väldigt tidigt. 
Men det är någonting speciellt med mina torsdagsmorgnar. 
Jag vet att jag kommer jobba en lång dag, sen kommer jag vilja städa och dona när jag kommer hem eftersom jag vill ha det rent och ordnat inför helgen. Så när man vet att dagen kommer vara hektisk är det skönt att bara göra ingenting. 
Strunta i att plocka ur diskmaskinen, redigera bilder, städa efter helgens målande eller att plocka undan kläderna som ligger på hela sovrumsgolvet. 
Nu är det bara jag och mitt kaffe som gäller. 
Den delen av soffan som är lite gulaktig är det eftersom den saknar klädsel, den hänger på tork. Så ni vet varför det ser lite märkligt ut :)
Nu ska jag dock göra mig i ordning för att promenixa till jobbet. 
Vad gör man inte för att slippa bussen liksom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins