Instagram
onsdag 30 september 2015

host host, plask plask

Idag har jag plaskat runt på hylliebadet tillsammans med Skejtaren, Malin och hennes två huliganer. Vi har åkt flera sorters kanor, badat bubbelpool, plaskat i barnpoolen och fikat. 
En trevlig dag som lett till en kväll av totalt onsdagsmys. 
Varm dusch, varmt te, bra serier, sjukt nedbäddad. 
Jag behöver rå om mig själv lite nu känner jag. 
För det är lite illa varslande här... det kittlas nämligen i halsen.. 
Men nä, jag tänker inte bli sjuk. Pallar inte med snörvlandet helt enkelt så jag tänkte stå över istället. 
Bara sådär. 
(Får se hur jag lyckas, men tanken är god..)
och imorgon är det ju hög tid att göra något åt hårmanen. Förmodligen kommer jag spendera kvällen framför pinterest för att kolla frisyrer helt i onödan. 
Böddi brukar ha klart för sig hur vi ska göra när jag kommer dit, och jag trivs rätt bra med att låta honom göra det han känner är bäst. Det är ju han som är proffset. 
Så det blir väldigt spännande att se, och en lättnad att bli av med lite hår och lite utväxt. 

Men nu ska jag kurera vidare. 
Ha en fin kväll allihopa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins