Instagram
lördag 12 september 2015

Lite nya tavlor på nymålade väggar

Vi har ännu knappt hängt upp något på väggarna här hemma, mest för att vi vet att vi ändå måste måla allt och det känns onödigt att hänga upp något fint på väggar som inte är så fina, som att sätta läppstift på en gris ungefär. Så nu när det ska bli vitt vitt vitt blir jag sugen på lite nytt. Jag har varit inne och kikat på Desenio flera gånger, mycket för att tavlorna är lite som ögongodis och jag tror att en hel del av dessa posters och prints hade passat jättebra på våra väggar. 
Att jag sen valt att visa upp tre affischer som har med vin eller bubbel att göra kan man få tolka som man vill, jag tolkar det som att jag gillar en guldkantad vardag helt enkelt ;) 
(och att tavlan överst faktiskt är i guldprint är ju sjukt passande i det anseendet..)
Dessa hade varit jättefina i köket, hade nog haft vita ramar till dem tror jag. Hade fått det svarta i tavlan att synas mer helt enkelt. Sen har Skejtaren en förkärlek för allt som är vitt när det kommer till inredning och det vill man ju också ta hänsyn till :)
 Så har jag ju en liten grej för både flamingos (älskar den!) och diamanter.. så de hade gärna också fått flytta in någonstans. Känner dock att jag snart behöver fler väggar.. 

(inlägget är i samarbete med desenio.se och bloggerfy.com. All text och åsikter är mina egna, jag vill alltså på riktigt verkligen ha en flamingo...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins