Instagram
fredag 11 september 2015

Fredagsnöjet är att spackla väggar och dricka vin

Så var det fredag igen, och ytterst välkommet är det som vanligt. Detta är dessutom en sån här helg där min kalender gapar helt tom, jag har inga måsten alls och det känns ytterst ovanligt. 
Då vill jag renovera!
Så jag börjar redan ikväll med att ta itu med den där kala fläcken mitt på väggen som jag började spackla häromdagen med spacklet som luktade apa. Vi köpte nytt dagen därpå, som i jämförelse nästan luktar hallon och att spackla hela fläcken tog väl en kvart ungefär. 
 Så lite vin, spackel och faktiskt fångarna på fortet (där det typ är bloggkväll då både Kissie och Jannie  Deler visade sig vara på plats) får sätta ton för denna fredag. 
Så får vi se om jag lyckas övertala Skejtaren om att vi borde måla hela vardagsrummet imorgon...
Det är bara lite färg liksom, det får säkert i ett nafs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins