Instagram
torsdag 30 april 2015

Hejdå april!

Idag tar april slut. Det är så härligt att vi imorgon ska vakna upp till maj månad, då det i Malmö i alla fall börjar gå från vår till sommar och benen blir brunare, fräknarna fler och kläderna färre. 
Igår var det 25 år sedan jag och min familj flyttade från Island till Sverige. En flytt jag är evigt tacksam att vi gjorde. Inte för att det är något fel på hemlandet, det är helt underbart på Island, men mitt liv här är fantastiskt och jag vet inte hur det hade sett ut annars. 
Här får jag möta sommaren redan i maj.
Ett urval av bilder från min instagram under april månad. @alladagarskaos
Och så får man ta avsked av april, som var en riktigt fin vårmånad. Med Barcelonabesök, bloggmässa, första grillningen, kakadualugg, flamingosar, påskkärringar, vernissage, vackra golv och frukostkaffe på en solig balkong. 
Vi kunde haft det sämre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins