Instagram
måndag 13 april 2015

Ett snabbt frukostförslag

Tittar in lite snabbt innan jag tar mig iväg till jobbet med ett frukostförslag som igår morse föll mig riktigt väl i smaken.
Knäckebröd med mosad avokado, hårdkokta ägg och stenbitsrom. 
Till det lite kaffe och ett stort glas vatten. 
Stod mig länge på detta. 

Denna morgon tar jag med mig ett färdigkokt ägg till jobbet istället, eftersom jag sov lite länge istället för att förbereda frukost hemma idag (som de flesta arbetsdagar..). Tänker att jag så småningom ska få ordning på det där, att gå upp tidigt innan jobbet, gå en promenad och äta frukost innan det är dags att ge sig iväg. Men det är ju rätt svårt när man inte är morgonmänniska.. 
Nåväl, det börjar ju ljusna därute och det kan ju inte annat än hjälpa till i situationen. 
och så blir det ju varmare och varmare. 
Snart kan jag nog lyckas komma upp i vettig tid!liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins