Instagram
söndag 5 april 2015

Att möta våren i Barcelona

Jag har ett virrvarr av foton att dela med mig av egentligen, hälften på kameran och resten från mobilen. Idag har vi i alla fall avverkat en hel del promenader. Vi har promenerat över en mil, och en stor del av den biten i uppförsbacke. Det är skönt att det inte känns långt när man alltid har något nytt att se på, och då vi alltid kan stanna här och var och ta en öl, lite tapas och vila fötterna. 
 Vädret är alldeles klockrent vårväder. I skuggan på förmiddagen kan det bli lite kallt, men annars har vi haft över tjugo grader på dagen, och huden känns lite spänd och varm efter att ha varit ute hela dagen. 
 och som sagt så har vi gått och gått och gått idag, först nu när vi landar på hotellrummet för lite siesta känner jag hur trött jag är i benen.. jag är nog rätt trött i huvudet också för jag orkar inte riktigt förklara allt som hänt och vad som gjorts idag, utan vill snarare låta bilderna tala och kan förklara att jag tydligen älskar paella. 
och tapas.
och typ all annan mat man kan få tag på här. 
 nu ska jag försöka se till att inte somna innan vi drar ut för nästa måltid. 
Hur har ni det där hemma? Blir det en massa påskfirande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins