Instagram
onsdag 26 februari 2020

En helg med Einar

Alltså dagarna susar förbi just nu, jag hinner knappt med. I helgen var jag barnvakt åt min systerson, lille Einar. Hans föräldrar och storasystrar skulle till London och utforska och den lille fick hänga med mig och Alvar, och sen även amma och afi (mina föräldrar). 

Det va riktigt kul att se dem ihop. Än sålänge tycker Alvar att den lille är lite störig, då han vill ta hans leksaker och klättra på honom, som de gör i den åldern, men jag ser verkligen fram emot att se dem lite längre fram i tiden, de kan nog bli bästisar då. 


En av de första grejer jag gjorde när familjen åkt mot flyget var att titta bort i någon sekund varpå Einar klättrar upp på soffbordet och ramlar på huvudet. 
Toppen. Men det gick bra. 


Vi sov en natt hos min syster, och sen åkte vi alla hem till mina föräldrar där vi stannade i en natt. Så Alvar och jag fick en liten weekend away, och blev dessutom bjudna på mat och vin överallt vilket var fantastiskt. 





Här ute i mina föräldrars sandlåda hade Alvar nog kunnat sitta halva dagen. 
Inte jag dock haha, jag var inte lika pepp på att sitta där i regn och blåst. 

Efter detta blev det lite vab. till. 
Alvar va sååå förkyld att det var olidligt. Förstår inte hur en sån liten människa kan producera så mycket snor.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins