Instagram
onsdag 19 februari 2020

Det kreativa kaosets återvändo.

Det här med att en sak leder till en annan.. Jag startade med att måla lite grejer till en youtubefilm jag håller på med, men så kunde jag inte hålla mig och behövde börja måla tavlor av slattarna som fanns i färgburkarna medan jag lyssnade på en bok (just nu: Allt jag fått lära mig - Tara Westover). Jag har inte målat på länge, det är så väldigt avslappnande. Vad det blir av skapandet är en annan sak, om det hamnar på väggen, i förrådet eller i papperskorgen. Det är mindre viktigt. 
Det är själva processen som är målet (sa läraren).


Såhär kam jag dessutom bara göra på barnfria veckor haha. Lämna målarfärg och blöt konst överallt, samt använda sprayfärg inomhus så det luktar lite som en fabrik här hemma. 
Det är riktigt kreativt kaos hemma nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins