Instagram
måndag 17 februari 2020

Alla hjärtans helgen

Har ni haft en fin alla hjärtans helg? Min har varit väldigt trevlig, full av härligt kvinnligt sällskap. Först i fredags var jag hemma hos Sanna, hon ville ha hjälp med att dricka upp sin öl, och jag kände att jag kunde ställa upp på det.. jag är en bra vän på det viset. 
Sen på lördagen (blev inte så mycket gjort på dagen på grund av mängden öl som vi faktiskt förtärde 🙈) hade jag bokat med Fi och Malin att vi skulle ses och äta, bowla och umgås. Jättemysigt var det, och så roligt att bowla också! Det var väldigt längesen någon av oss gjorde det, och väldigt kul att göra någon aktivitet när man ses, när vi i vanliga fall bara kan sitta och prata tills vi håller på att somna. 




Igår mådde jag i alla fall så pass bra att jag kunde få lite gjort här hemma, hade lite youtube grejer att jobba undan och nya grejer att planera. Skönt att få det överstökat medan Alvar är hos sin far (hela matbordet är fullt med pyssel och målarfärg för tillfället...).

Nu ska jag göra mig klar för arbetsdagen. 
Det låter på vinden som att jag ska cykla i full storm. 
Dessa dagar är jag så tacksam för min elcykel. 

Ha en fin måndag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins