Instagram
måndag 2 december 2019

Alvars första ponnyride

Denna helgen har verkligen flugit förbi. Jag har flängt lite här och var, och när jag väl har haft en stunds vila (alltså när Alvar somnat) så har jag suttit och skapat fotoalbum som behövde bli klara nu i helgen (eller idag tydligen) för att jag skulle kunna få ta del av black friday priserna på smartphoto.se. 

Igår hamnade vi i alla fall på Malmöhus slott och tittade på lite julmarknad. Det var ju mysigt och så men kanske inte riktigt barnvagnsvänligt, och massor av folk vilket ju inte är det bästa jag vet, så när jag träffade Sanna där gick vi direkt bort till ponnyridningen för att låta barnen rida. 

Det var Alvars första gång på hästryggen. 
och han var ju rätt nöjd måste jag säga, men ändå så himla lugn och tillfreds, som om han ridit hela sitt liv :) 


 Sen gick vi hem och fikade istället för att stå ute och frysa. Lite julstämning hann nog infinna sig trots allt. 
Nu kör vi på med vardag istället! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins