Instagram
onsdag 4 december 2019

Inte årets julkort

Alltså hur gulligt kan det bli, en liten krullig tomte som inte sitter still alls länge och som numera är rätt svår att fånga på bild. Det är så mycket lättare när de inte kan röra sig haha. 

Jag lyckades till slut få till en bild i alla fall, och nu har jag dessutom en ny fotobok på väg som skildrar mer än ett helt år och jag är så taggad på att få hem den! 

och ser ni tapeten bakom den söte tomten? Den tänkte jag visa upp ordentligt strax. Egentligen ville jag vänta tills Alvar är hos sin pappa eftersom det är så mycket lättare att få till en bild utan stök då haha, men det kanske är lika bra att visa den ärliga bilden från början. Jag ska visa lite på youtube också tänker jag. 
Den är i alla fall så himla fin och uttrycket i vardagsrummet har ändrats jättemycket! 
(Tapeten är en bloggåva från Photowall.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins