Instagram
måndag 9 december 2019

Den nya tapeten från Photowall (före och efter)

Här har ni resultatet av min senaste tapetsering! Jag fick välja en tapet av Photowall.se (bloggåva), eftersom jag kände att den gamla tapeten helt enkelt hade gjort sitt och jag behövde lite nytt. 
Tapeten jag valde heter Botany Tropical och den fanns i massor av färger, jag valde en som heter Emerald Green och den är så himla fin. Min tanke när jag valde tapeten och framför allt färgen var just att jag vill ha något som passar med alla färger, eftersom jag gärna byter inredningsdetaljer efter säsong. Och allt passar till denna tapet eftersom allt passar till gröna växter. 

Så de senaste åren har jag ju varit lite låst på grund av detta eftersom den andra tapeten som ni ser på bilden nedan hade så mycket pasteller, och den var ju jättefin också (den heter Brussels och finns HÄR) men denna julen är jag rätt peppad på att kunna skippa de pastelliga julgranskulorna och istället ha mustiga röda, gröna och riktigt juliga färger! 

Såhär såg det ut före! 

Men resultatet alltså. Jag kan inte sluta stirra på väggen. 


Nedan kan ni ser hur det ser ut på riktigt, när Alvar är på plats och livet är kaotiskt och stökigt och som det är i det verkliga ostajlade livet :) Här hjälper han mig plantera hyacinter. 


Vad tycker ni? :) 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins