Instagram
måndag 2 september 2019

Vardagen efter vaben

Idag återgår vi till verkligheten, Alvar och jag. Vabandet är över för denna gången (ta i trä och sånt) och vi ska till jobb och föris igen vilket vi båda nog är rätt peppade på. Det är mysigt att vara hemma, absolut.. men det är liksom inte "ledigt" att vara hemma med en tvååring som trots kopiösa mängder snor och slem ändå varit rätt pigg och påbörjat lite trots. 

Helgen började vi med att gå till fabriken och äta. 
Skejtaren hade den ypperliga idén att jag behövde lämna hemmet en stund haha och efter en vabvecka så hade han helt rätt i detta. 



Jag tog en caesarsallad (där de numera pankofriterar kycklingen vilket var riktigt gott), Skejtaren en hamburgare som vanligt (de har riktigt bra burgare där) och Alvar fick pasta bolognese och han rensade fatet helt vilket förvånade oss lite då han varit lite kinkig med maten på sistone. 
Så Fabriken fick toppbetyg igen. och jag var nöjd med att få lämna hemmet en liten stund haha :)

och förresten! nu har vi ju lämnat augusti och för att detoxa ut sommarens lite glada vanor har jag valt att köra en vit månad. Är faktiskt ganska peppad på det. Någon mer som vill vara med? :)


Tror att kropp och själ kan må bra av en liten paus ifrån alkohol faktiskt :)

Nä, nu får jag sätta fart på vardagen. Ha en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins