Instagram
lördag 14 september 2019

Tradera/Sellpy haul - Massor av second hand mode!

Här kommer en ny film på youtubekanalen med ett massivt haul från Sellpy! Jag packar upp en enorm beställning jag gjorde på Sellpys butik på tradera och ni får se mig testa dem också. Den är filmad i lite skumt ljus eftersom jag fick leveransen på kvällen och det var ju inte så att jag kunde vänta med att öppna allt tills det fanns dagsljus... jag fungerar inte så nä. 

Det känns verkligen som att jag kommer göra om detta, älskar att kunna köpa kläder från bland annat Vila, Marc Jacobs och Zara för under hundralappen! 


Denna filmen tog mig en liten evighet att redigera. Dels så försvann först allt filmat material från mitt minneskort vilket var minst sagt frustrerande. Jag lyckades tacksamt nog återskapa det, men varje gång jag hade tid att redigera var jag så trött att jag satt och somnade vid skärmen haha. Lite svårt att försöka vara YouTuber när man samtidigt börjar ett nytt jobb, jag har varit helt slut i rutan. 

Nu kunde jag bli klar denna morgon för att Alvar ändå väckte mig innan klockan sex... härliga småbarnsliv..

Ni får gärna gilla, prenumerera och kommentera för att stötta min lilla kanal, kanske når vi över hundra följare en dag haha :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins