Instagram
torsdag 12 september 2019

Har tappat allt idag

Denna dagen alltså. 
I det stora hela har den väl varit bra, men den har liksom bara kantats av en slags klantighet som har färgat hela stämningen.
Den började såhär:


Fumligt som bara den lyckas jag välta ut halva burken med snabbkaffe och dessutom smälla ner två tomflaskor som studsar runt på golvet så högljutt att Alvar vaknade, och vips var min egentid på morgonen som borttrollad. 

Dagen fortsatte lite åt samma håll, jag har tappat pennor, nycklar och en vattenflaska. 

Sen avslutade jag hela klumpedunskalaset med att såklart tappa mobilen. 
Rakt ned i asfalt.
Så att skärmen går sönder. 

Livet är fab ibland.

Utöver detta var dagen bra. 
Jag har inte tappat något barn eller mitt förstånd vad jag vet. 
Alltid något. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins