Instagram
fredag 6 september 2019

Snabbstäda med mig! 45 min sen är du klar!

Ny film på youtubekanalen med mitt bästa sätt att städa inför helgen, nämligen snabbstädet! Jag ställer klockan på så mycket jag orkar och hinner, städar allt jag kan och sen är jag klar (oavsett om det finns  mer att göra eller inte). Man hinner ju alltid mer än vad man tror!

Kolla gärna, gilla, prenumerera, kommentera och hela baletten för att stötta mig och min minikanal att kanske bli lite större :)  


Hade egentligen en annan film jag ville lägga upp idag, men alltså det tar rätt lång tid att redigera en sån här, dessutom är den en rätt lång film så det har tagit mig lite extra tid.. så förhoppningsvis blir jag klar med den nästa vecka i alla fall. 

Nu ska jag hålla helg :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins