Instagram
onsdag 2 januari 2019

2019 startar nu

Hur har ni det i stormen? Vi har inte varit utomhus sen tolvslaget (eller jo skejtaren tog sig ut för att köpa pizza igår, men utöver det) eftersom det inte alls lockar att ta sig ut i det här vädret. Idag hoppas jag dock att det lugnar sig lite så vi kan komma ut lite i eftermiddag. Det kan behövas efter gårdagens stillasittande. 

Idag känns det lite mer som att 2019 har börjat. Jag som inte gjorde något vettigt alls i går har redan tagit tag i att ringa lite viktiga samtal och försöka få rätt på all denna teknik som bråkar med mig just nu. Att ha en dator som går sönder och samtidigt byta mobil och inte kunna få nytt bank id etc mitt i julhelgen är lite mycket på en gång.. och just under julhelgen har det ju inte varit läge alls. Men nu är det ju "vardag" igen, även om skejtaren och jag är lediga resten av veckan också. Då kan man ju kanske passa på att starta året på ett bra sätt, som att ta tag i sina måsten. 
 En mycket positiv del av den nya tekniken är att kameran på min nya telefon är hur bra som helst. Jag gissar att den på nolltid kommer vara full av bilder på denna snubben. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins