Instagram
fredag 11 januari 2019

Rensa ut hemmet för 2019 - Garderoben! - Ny film på youtube

Som jag sa så skulle det komma fler filmer med tema rensning, eftersom det är det jag gör mest numera. Idag går vi igenom alla mina kläder och jag lyckas göra mig av med en hel del! Så befriande att göra det och faktiskt så är min garderob fortfarande prydlig idag fastän det nog gått en vecka eller två sedan jag rensade ut allt, och bara det är ju en seger! 

Så häng på! 
Jag utmanar er att starta er utrensning i helgen. 
Ta fram alla era kläder, verkligen alla (ni kan skippa ytterkläder och skor, men utöver det) och släng dem i en hög på sängen. Ta sen upp ett och ett plagg och känn efter om plagget faktiskt gör dig glad. 
om inte? Då har det inget i din garderob att göra. 
Befrielsen är total!

Ni får hemskt gärna gilla, prenumerera och dela! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins