Instagram
onsdag 9 januari 2019

Rensa ut hemmet för 2019 - Kryddhyllan! Ny film på Youtube

Jag har nämnt här lite att jag rensat en hel del den sista tiden. Det är faktiskt ganska enormt hur mycket man kan göra sig av med när man bara tar tag i det och får inspirationen (och tiden) att röja. Jag lyssnade på boken om Konmari metoden, och samtidigt rensade jag utifrån den boken, även om jag inte följer metoden till punkt och pricka. 

Men Jag ville rensa tillsammans med er! Jag tänker att jag inte är ensam om att vilja starta det nya året utan en massa onödiga saker som tynger ned hemmet (och själen), så jag har filmat en del röjande och tänkte dela med mig till er! 

Mitt tips nu är att så fort ni har en lucka med lite tid (efter att ni läst detta och tittat på filmen såklart..) så går ni in i köket och röjer i kryddhyllan. 
Det är ett riktigt bra sätt att bara komma igång (detta är inte enligt Konmari alls då man ska börja med kläder enligt henne, men men) eftersom det inte kräver så mycket ansträngning eller tid, men resultatet syns direkt och den där sköna känslan av att vara lite lättare dyker upp väldigt snabbt. 

Fler filmer kommer snart, mycket snart :) 
Glöm inte att klicka på gillaknappen och subscribe, så gör ni mig jätteglad :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins