Instagram
torsdag 24 januari 2019

Adjö iPhone, nu lämnar jag dig

Jag har tagit ett stort steg i teknikväg och lagt min iPhone på hyllan. Jag har länge sagt att jag aldrig ville byta märke, men när jag väl började kolla runt på vad som fanns så fick jag upp ögonen för hur dyra dessa iPhones blivit. Så genom att inte välja just apple lyckades jag i stort sett behålla samma månadskostnad som tidigare och samtidigt få en ny telefon med apbra kamera plus en platta. 
Jag. är. så. nöjd.
Mobilen jag föll för är en Huawei P20 pro, och det bästa med den är verkligen kameran. Dels har den tre kameror, och man kan ha en upplösning på 40 megapixel om man vill det. 
och även om man inte fotar med så hög upplösning (jag brukar fota med 10, det räcker väldigt långt det med) så är det grym skärpa och den är jättebra på att fota i mörker. 

Skejtaren tog en bild häromkvällen med både sin iPhone 7 och min Huawei, från precis samma vinkel, och skillnaden är slående:
 Så om ni går i tankarna att kolla läget utanför applestore så kan jag varmt rekommendera Huawei P20 pro ✌🏼


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins