Instagram
onsdag 19 september 2018

Rundgång på Skånes dansteater

Alvar och jag var på teater i söndags! Ett väldigt spontant infall blev det att jag köpte biljetter efter att jag snubblat över ett tips på instagram när jag låg och slösurfade innan jag skulle sova. Jag blev så pepp att jag fick stiga upp igen och hitta kreditkortet för att inte missa en av de få biljetter som fanns kvar. 
 Det var två tjejer som dansade på en scen som var mjuk och anpassad för att barn skulle kunna komma nära, dansa med, känna på rekvisitan och uppleva hela föreställningen med hela sin kropp, så som bebisar gör. Föreställningen var just gör barn mellan 6-14 månader. Alvar var nog den äldste på plats, han var i alla fall den mest rörlige haha. 
 Föreställningen var på skånes dansteater, och de som dansade har ett instagramkonto HÄR om ni vill kolla var de finns nästa gång :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins