Instagram
måndag 3 september 2018

Minimannen börjar förskolan!

Idag händer det. 
Min ettåring, min bebis, Minimannen,
Han börjar förskolan idag!
På mammas jobb :) 
Det är så spännande. Skejtaren tar majoriteten av inskolningen, jag ska bara vara med på onsdag. Jag har ju skolat in hur många barn som helst som förskollärare och vet inte om det är så smart att jag är på andra sidan om ni förstår vad jag menar, jag vill liksom inte hamna i en situation där jag går in och försöker bestämma eller tar över hur hans pedagoger bestämmer att det ska vara.. jag tror kanske inte att det hade hänt egentligen, men för säkerhets skull liksom. 
Men en dag ska jag vara med i alla fall. och det ska bli så spännande! 
Nu är han liksom nästan stor. 
Det gick ju hur fort som helst..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins